Strona domowa Reisebus
Przejdź do treści

Menu główne:

Płatności, bonusy > Jak zapłacić
zadzwoń do Reisebus
wyślij e-mail do Reisebus
pokaż Reisebus na mapie
Jak zapłacić za bilet autokarowy
NIE MASZ KARTY, NIE MASZ KONTA ? - ŻADEN PROBLEM
zarezerwuj bilet telefonicznie i uzgodnij termin przelewu online lub przelewu tradycyjnego.

NIE MASZ PIENIĘDZY ALBO CZASU ? - ŻADEN PROBLEM
za Twój bilet może zapłacić dowolna osoba - gdziekolwiek jesteś.

Nasze dane do przelewu: REISEBUS Czas Podróży, Al.Wolności 1/3, 42-200 Częstochowa
Numer naszego konta: ING SA 10 1050 1142 1000 0090 7003 5564
IBAN: PL10 1050 1142 1000 0090 7003 5564    BIC (SWIFT): INGBPLPW

PŁATNOŚĆ KARTĄ PŁATNICZĄ w naszym biurze

W naszym biurze możesz dokonać zapłaty za usługę kartami płatniczymi: Visa, Visa Electron. Mastercard, Maestro, American Express, JCB, Dinners Club.

PŁATNOŚĆ KARTĄ PŁATNICZĄ poprzez wyszukiwarkę

Nie wszystkie karty (Master Card, Visa, Maestro itd.) automatycznie uprawniają do płatności internetowych. Bank musi aktywować taką opcję dla każdej karty indywidualnie.
Po wpisaniu w wybranym systemie dokładnych danych pasażera i płatnika (pasażer nie musi być osobą płacącą za bilet) oraz po wyborze rodzaju karty, system przeniesie Cię na bezpieczną, szyfrowaną stronę płatności eCard (w nowym oknie przeglądarki) gdzie możesz dokonać płatności wybraną kartą.

PŁATNOŚĆ PRZELEWEM ELEKTRONICZNYM ON-LINE poprzez wyszukiwarkę

Po wpisaniu w wybranej wyszukiwarce dokładnych danych pasażera i płatnika (pasażer nie musi być osobą płacącą za bilet), system przeniesie Cię na stronę wybranego banku gdzie możesz dokonać płatności.
W godzinach nocnych niektóre banki wyłączają kanał płatności elektronicznych lub przeprowadzają nocne serwisowanie systemu. W takiej sytuacji opcja przelewów elektronicznych danego banku (na stronie wyboru płatności w naszych wyszukiwarkach) jest nieaktywna (w kolorze szarym). Odczekaj do momentu uaktywnienia kanału płatności (następny dzień) i ponownie przeprowadż proces rezerwacji i zapłaty.

PŁATNOŚĆ PRZELEWEM ELEKTRONICZNYM ON-LINE z pominięciem wyszukiwarek

Pamiętaj, że pasażer nie musi być osobą płacącą za bilet. Jeśli na stronie wyboru płatności nie ma Twojego banku (albo jest nieaktywny) a do planowanego wyjazdu pozostały co najmniej 5 dni roboczych:
- upewnij się w wyszukiwarce, że na wybranej przez Ciebie trasie są wolne miejsca
- zarezerwuj telefonicznie (+48 34 365.60.90) miejsce w autokarze i uzgodnij termin przelewu
- dokonaj płatności przelewem elektronicznym z pominięciem systemu rezerwacji on-line na nasze konto bankowe
- jeżeli dokonujesz płatności w obcej walucie zapytaj w swoim banku jaką kwotę w walucie musisz przelać (ze względu na prowizje i przeliczniki bankowe) aby wymagana kwota w polskich złotych została wpłacona na nasze konto
- w tytule przelewu podaj imię i nazwisko pasażera, nazwę przewoźnika, datę i miasto wyjazdu, miasto docelowe, Twój nr telefonu i adres e-mail
- w przypadku biletu 2-stronnego podaj również datę i miasto wyjazdu powrotnego albo OPEN (bilet z otwartą datą powrotu).
Jeżeli płatności przelewem elektronicznym z pominięciem systemu rezerwacji on-line dokonałeś bez rezerwacji telefonicznej, poza godzinami pracy Reisebus, natychmiast wyślij do nas maila (air@reisebus.pl) z potwierdzeniem dokonania przelewu celem założenia rezerwacji na wybraną trasę.
Po wpłynięciu środków na nasze konto bilet zostanie przesłany na podany przez Ciebie adres e-mail do samodzielnego wydruku (jeśli nie masz dostępu do drukarki, koniecznie zgłoś to do Reisebus przed zakupem - wówczas bilet odbierzesz w autokarze na podstawie swojego dokumentu tożsamości).

PŁATNOŚĆ PRZELEWEM TRADYCYJNYM

Jeśli do Twojego wyjazdu pozostało co najmniej 7 dni możesz dokonać płatności przelewem tradycyjnym bez rezerwacji w wyszukiwarce:
- upewnij się w wyszukiwarce, że na wybranej przez Ciebie trasie są wolne miejsca, zarezerwuj telefonicznie (+48 34 365.60.90) i uzgodnij termin przelewu
- dokonaj płatności przelewem tradycyjnym na nasze konto bankowe
- jeżeli dokonujesz płatności w obcej walucie zapytaj w swoim banku jaką kwotę w walucie musisz przelać (ze względu na prowizje i przeliczniki bankowe) aby wymagana kwota w polskich złotych została wpłacona na nasze konto
- w tytule przelewu podaj imię i nazwisko pasażera, nazwę przewoźnika, datę i miasto wyjazdu, miasto docelowe, Twój nr telefonu i adres e-mail
- w przypadku biletu 2-stronnego podaj również datę i miasto wyjazdu powrotnego albo OPEN
Po wpłynięciu środków na nasze konto bilet zostanie przesłany na podany przez Ciebie adres e-mail do samodzielnego wydruku (jeśli to nie jest  możliwe koniecznie zgłoś to do Reisebus przed zakupem - wówczas bilet odbierzesz w autokarze okazując dokument tożsamości).

Nasze dane adresowe: REISEBUS Czas Podróży, Al.Wolności 1/3, 42-200 Częstochowa
Numer naszego konta: ING SA 10 1050 1142 1000 0090 7003 5564
IBAN: PL10 1050 1142 1000 0090 7003 5564    BIC (SWIFT): INGBPLPW

UWAGA. Tylko zaksięgowanie środków na naszym koncie przed dniem wyjazdu gwarantuje przejazd. W przeciwnym wypadku pomimo dokonania przelewu Twój wyjazd nie dojdzie do skutku a przelana kwota zostanie Tobie zwrócona.
Gdy dokonujesz rezerwacji z znacznym wyprzedzeniem możesz skorzystać z atrakcyjnej formy zakupu biletu na raty.
UWAGA. W terminach okołoświątecznych możliwość rezerwacji wstępnych na niektóre linie przewozowe może być zablokowana.

ZWROT BILETU

Po dokonaniu w wyszukiwarce albo zgłoszeniu do Reisebus zwrotu biletu (całości albo niewykorzystanego powrotu) otrzymasz zwrot gotówki zgodny z warnkami przewozu przewoźnika / linii, na którą został dokonany zakup biletu:
- w przypadku zapłaty za bilet kartą płatniczą zwrot otrzymasz w czasie określonym przez operatora płatności (eCard). Z reguły jest to 7 dni roboczych.
- w przypadku zapłaty za bilet przelewem online lub przelewem tradycyjnym zwrot następuje niezwłocznie po dokonaniu zgłoszenia.
Zwrotu można dokonać tylko w biurze lub serwisie, w którym został  zakupiony bilet autokarowy.
 Zadzwoń do Reisebus
+48 34 3651117
Zadzwoń do Reisebus +48 34 3652433
+48 34 3656090
Zadzwoń do Reisebus +48 34 3656090
Nasz adres:  Aleja Wolności 1 (DHU Kwadraty), Częstochowa, Śląskie, Polska
Pracujemy: poniedziałek - piątek godz. 09.00 - 16.30, sobota godz. 10.00 - 13.00
Sprzedaż online: non-stop 24h
Mapa dojazdu
Copyright © Reisebus.pl - Reisebus® Czas Podróży®  1992 - 2017
Aleja Wolności 1 (DHU Kwadraty),
Częstochowa, Polska
ponad 260 tys. zadowolonych Klientów.
Reisebus na Google+
Reisebus na Facebooku
Wpisy Reisebus na Twitterze
Wróć do spisu treści | Wróć do menu głównego